Subject: FW: Jälgimäe tee 13 kinnistu veetorustiku rekonstrueerimise projekt.
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 13:45:56 +0300

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Luua Deltas seos EHRi meneltusega, Delta viit 7.1-2/24/12363-2

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Raido Mugamäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 11:03 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: Jälgimäe tee 13 kinnistu veetorustiku rekonstrueerimise 
projekt.

Tere,

Saadan täiendatud projekti kooskõlastamiseks. Pidime oma lahendust muutma 
riigimaantee osas.

Seda seetõttu, et olemasoleva veetoru asemele uue suurema läbimõõduga 
veetoru rajamine ei ole ehitus-tehniliselt siiski võimalik.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

Kontakt Annika Matson (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 19. 
september 2024 kell 14:25:

Tere!

Edastan olemasoleva sõidutee teekonstruktsiooni tüüpristprofiili. Dokument 
on kahel lehel.

Palun näha ette riigitee mulde nõlva taastamine vastavalt olemasolevale 
teekonstruktsioonile.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Tuesday, September 17, 2024 10:00 AM
To: 'Raido Mugamäe' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jälgimäe tee 13 kinnistu veetorustiku rekonstrueerimise 
projekt.

Tere!

Sain just ehitusosakonnast tagasisidet, et vajalike materjalidele saab ligi 
selle nädala neljapäeval, kui arhiiv on avatud.

Loodetavasti saan vajaliku info Teile edastada 19.09.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 16, 2024 9:32 AM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Jälgimäe tee 13 kinnistu veetorustiku rekonstrueerimise 
projekt.

Tere,

Palun anda tagasisidet, et millal on oodata infot teekonstruktsiooni kohta.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

Kontakt Annika Matson (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 10. 
september 2024 kell 12:54:

Tere!

Tänan selgituste eest.

1.     Nõustume sõlme V1-4 juures oleva kaeviku asukohaga ning 
kergliiklustee taastamisega. Palun seletuskirjas kirjeldada kahetapilist 
teostamist. Kas tööde teostamine kahes etapis toob kaasa ka pikaajalisema 
puurimiskaeviku avatud hoidmise?

2.     Seletuskirjas palun märkida sõlme V1-2 juues oleva olemasoleva 
veekaevu likvideerimise vajadus.

3.	Kuna olemasoleva veekaevu likvideerimiseks rajatava avatud kaeviku 
rajamisel ei ole tagatud Transpordiameti nõuetekohane avatud kaeviku kaugus 
(min 1m) riigitee nõlva alumisest joonest, siis tuleb katete taastamise 
projektis ette näha ka riigitee mulde nõlva taastamine vastavalt 
olemasolevate teekonstruktsiooni kihtidele. Hetkel on ootan Transpordiameti 
ehitusosakonnast tagasisidet olemasoleva teekonstruktsiooni kohta, millele 
tuginedes on teeprojekteerijal võimalik täiendada katete taastamise 
projekti. Tulenevalt antud põhjusest on Teile vastamine ka viibinud, annan 
tagasisidet koheselt peale vajaliku info saabumist.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 10, 2024 8:59 AM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Jälgimäe tee 13 kinnistu veetorustiku rekonstrueerimise 
projekt.

Tere,

Palun anda teada, et millal oleks selles küsimuses tagasisidet oodata.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

Kontakt Raido Mugamäe (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 26. august 2024 kell 09:12:

Tere,

Saime Transpordiameti käest Jälgimäe tee 13 kinnistu veetorustiku 
rekonstrueerimise projektile märkused. Sooviks punktid nr. 1 ja 2 osas anda 
tagasisidet ( vastus sinisega)

1. Riigitee mulde ja katte (sh kergliiklustee) lõhkumine ei ole lubatud, kui 
on võimaik leida alternatiivseid lahendusi. Tehnovõrgu rajamisel kinnisel 
meetodil palun kavandada puurimiskaevikud sõidutee ja kergliiklustee kattest 
ja mulde nõlvast Transpordiameti juhendis Nõuded tehnovõrkude teemaale 
paigaldamise kavandamisel (2018) (edaspidi Juhend) Tabelis 1 toodud 
nõuetekohasele kaugusele. Sõlmede V1-2 ja V1-3 juures olev puurimiskaevik 
kavandada väljapoole riigitee maaüksust ning kergliiklustee juures olev 
kaevik viia teisele poole piirdeaeda haljasalale. .

Vastused: Projekteeritud veetorustik on ette nähtud kahes etapis. Esimene 
etapp on sõlmede V1-1 ja V1-4 vahel ning teine etapp sõlmede V1-4 ja V1-16. 
Veetorustiku etapiline ehitus tähendab seda, et on tagatud piirkonna 
veeringistus ning lisaks ka seda, et Jälgimäe tee 13 kinnistul paiknev tehas 
saab piisavas koguses vett.

Sõlme V1-4 juures on vaja veetoru seetõttu kindlasti lahti kaevata ning teha 
seal vajalikke ümber ühendusi. Katendite taastamise projektiga on ette 
nähtud sõlme V1-4 juures olemasoleva kõnnitee taastamine.

Sõlme V1-2 juures paikneb olemasolev veekaev, mis on käesoleva projekti 
mahus ette nähtud likvideerida.  Seepärast on seal kohas puurimis kaevik 
riigitee maaüksusel ( vt. allpool olevat joonist)

2. Kas sõlme V1-4 juures on kavandatud projekteeritud ø160 torustiku 
ühendamine olemasoleva piki teed kulgeva ø110 veetorustikuga? Juhul, kui see 
nii on, siis palun täienda seletuskirja ja asendiplaani sellekohase infoga. 
Projekteeritud torustiku ühendamisel piki teed kulgeva veetorustikuga

Vastused: Vaata ka esimese punkti vasuseid.  Sõlmes V1-4 on ette nähtud toru 
ühendamine ka Jälgimäe tee ääres paralleelselt kulgeva ø110 mm veetoruga.

Lootes kiirele tagasisidele,

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.